راه‌های زیادی وجود دارد که بتوانید بوی خوش یک خوشبو‌کننده را روی پوست و بدنتان با دوام کنید. چیزی که باید بدانید این است که همه بوی خوش بدن به خاطر عطر نیست و برای خوشبو نگه داشتن بدن باید از این نوع راهکارها استفاده کنید.

 

  رطوبت را حفظ کنید

آب بهترین دوست شماست و رطوبت نه تنها برای حفظ سلامت کلی بدن مفید است بلکه برای نرم شدن پوست ضروری است. وقتی بدنتان نرم و مرطوب است خوشبو کننده‌ای که استفاده می‌کنید دوام بیشتری روی پوست‌تان خواهد داشت. پوست خشک، عطر و اسپری را جذب خودش می‌کند و بوی عطر را سریع از بین می‌برد.

 چه شوینده‌ای استفاده می‌کنید؟

 هر پارچه‌ای بوی عطر و خوشبو‌کننده را تغییر می‌دهد و به شکل متفاوتی به مشام می‌رساند. بسیاری از شوینده‌ها و نرم کننده‌های لباس حاوی مواد خوشبو‌کننده متفاوتی هستند و روی هر نوع لباسی بوی متفاوتی ایجاد می‌کنند.

 ابتدا مطمئن شوید که این مواد معطر روی جنس لباس‌تان بوی واقعاً خوبی ایجاد می‌کند، چون بویی که لباس‌ها بعد از شست‌و‌شو دارند به مشام خودتان و بقیه می‌رسد و این مهم است که آنها واقعاً چه بویی می‌دهند.

 نیم ساعت زودتر

برای اینکه بوی واقعی عطر به مشام برسد و این بو تند و آزاردهنده نباشد باید نیم ساعت قبل از اینکه خانه را ترک کنید به بدنتان عطر بزنید. این باعث می‌شود عطر روی پوست‌تان بنشیند و دیگران از شدت بوی عطر‌تان ناراحت نمی‌شوند.

 چه غذایی می‌خورید؟


اگر می‌خواهید همیشه بوی خوبی بدهید به این فکر کنید که چه چیزی وارد بدنتان می‌کنید. رژیم غذایی سرشار از مواد تند، پیاز و سیر باعث می‌شود بدنتان بوی خوبی ندهد. این مواد تا ۴۸ ساعت بعد از مصرف نیز در بوی بدن اثر دارند.

خوراکی‌ها نه تنها روی عطر پوست‌تان اثر دارند بلکه روی عطری که به پوست‌تان می‌زنید نیز اثر می‌گذارند و بوی آن را تغییر می‌دهند. همیشه غذای تازه و طبیعی بخورید. میوه و سبزی و پروتئین‌ سالم مصرف کنید تا بدنتان طراوت داشته باشد و بوی خوش بدهید.

 عطرهای لایه‌ای

بجز اینکه بدنتان با انواع عطر و اسپری خوشبو می‌شود با انواع لوسیون‌ها و روغن‌ها و شامپو‌ها، صابون‌ها و ژل‌های خوشبو‌کننده نیز می‌توانید خوشبو شوید. به این عطرها، عطرهای لایه‌ای می‌گوییم، چون به شکل یک لایه روی کل پوست‌تان قرار می‌گیرند. استفاده از این مواد به طور روزمره باعث می‌شود خوشبو باشید.

 روغن ویتامین E


اگر روغن داخل ‌های ویتامین E را در بیاورید و روی پوست‌تان بمالید و سپس عطر بزنید به ماندگاری بوی خوش روی بدنتان کمک می‌کنید. چیزهایی شبیه وانیل، چوب صندل و دارچین نیز همین تأثیر را دارند.

 هر روز استفاده کنید

حتی اگر نمی‌خواهید هر روز عطر بزنید برای خوشبو ماندن لازم است که بدنتان را با اسپری‌ها خوشبو نگه دارید.

روش های کاشت ناخن 

کاشت ناخن


سالن زیبایی گل نرگس بدنتان ,خوشبو ,پوست‌تان ,مواد ,استفاده ,خوشبو‌کننده ,باعث می‌شود ,برای خوشبو ,خوشبو ماندن ,استفاده کنید ,برای خوشبو ماندن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبگاه حقوقی دکتر سید محمد آذین آی تی پارسی تابلو فرش پارتیشن های اداری بازی و مود وکیل تلفنی