این راهنمای سفر به قطر نوشتاری دوستانه شامل بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها، جاذبه‌های گردشگری آن است و تمامی نکاتی که هنگام سفر در نواحی گوناگون قطر باید به آن ها توجه کنید را در بردارد. در ادامه‌، مطلب مجله گردشگری سفرزون را درباره‌ی راهنمای سفر به قطر بخوانید. این راهنما برای کسب اطلاعاتی درباره بهترین مکان ها برای اقامت، غذا خوردن، نوشیدن و کردن و بهترین فعالیت هایی که می‌توان در مدت زمان حضور در قطر انجام داد، بسیار مفید است.

چرا به قطر برویم؟

قطر یکی از زیباترین کشورهای ساحل‌های خلیج فارس است

قطر یکی از زیباترین کشورهای ساحل‌های خلیج فارس است

قطر کشوری است که رشد اقتصادی سریع دارد و دوحه، پایتخت و شهر اصلی آن، هر ماه به شکلی تعجب‌آوری تغییر می‌کند. هتل‌های لوکس، استراحتگاه‌های عالی، رستوران‌های بین‌المللی و با‌کیفیت، مراکز تجاری و ساختمان‌هایی با معماری غیر معمول به‌طور مداوم در حال شکل‌گیری هستند.

ورزش، خدمات فرهنگی و فعالیت‌های تفریحی و فراغتی جزو حوزه‌هایی هستند که بیش‌ترین تغییر را به خود می‌بینند. قطر قرار است برای اولین بار در تاریخ و به‌عنوان اولین کشور در خاورمیانه، جام‌جهانی فوتبال را در سال ۲۰۲۲ میزبانی می‌کند. با وجود تمامی این تحولات آینده‌گرایانه، تلاش زیادی برای حفظ ارتباط با سنت‌ها و گذشته نیز وجود دارد و در کنار مدرنیته‌ی بسیار فراگیر، هنوز هم شانس از بازارهای قدیمی و شلوغ، گشت‌و‌گذار در مکان‌های تاریخی جذاب و شرکت در رقابت‌های برتر سوارکاری وجود دارد.

فرصت های طلایی سفر به قطر

جام جهانی در قطر

جام جهانی در قطر

زمستان‌های معتدل قطر این فرصت را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا از فعالیت‌های تفریحی در فضای باز از جمله شنا در آب‌های نیلگون خلیج فارس، زندگی بادیه‌نشینی در تپه‌های شنی و کایاک‌سواری ادامه مطلب

برای  بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری وجود ,گردشگری ,وجود دارد ,فعالیت‌های تفریحی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه نایس ممبر | خدمات تلگرام پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان gfreefort وی پی اس رایگان پارس بلاگیز فایلوز شرکت نگین سرما اخبار برتر خدمات تولید محتوا ارزان